Borde käka kanske?

Ska iväg och dansa idag i vanlig ordning, har dock inte gjort mig iordning för fem öre.. hm.. Jaja..

Jessica har varit här idag i typ 1,5 timme, kändes behövligt att snacka skit ordentligt en sista gång innan vi ses igen om 3 månader, är ju inte riktigt samma sak att sitta via skype med webcam som tillsammans IRL och dricka cola.. Kommer sakna henne något otroligt, min lilla vän, vem ska jag nu vara kort tillsammans med?! Hm! Vi sa i alla fall hej då och kramades en stund innan hon åkte iväg i Olle.

Ikväll kommer Felice också efter träningen och säger hejdå + att hon ska få Heroes säsong 2. Så då blir det ännu ett goodbye. Fan va snyftigt det ska vara här då haha.. är förövrigt grymt sugen på att se hennes nya tatuering, lät som att den skulle bli sjukt snygg i alla fall! "Home is where my honeys at" står det. Ska nog ta kort på den, fast den inte är helt klar, fast det kanske den är ikväll iof? Nåväl, det får vi se då.

Är dock glad för att min Adidaströja troligtvis går iväg för ca 500 kr, vilket är extremt behövligt på mitt numera rätt tomma konto. Ska sälja iväg ännu en adidas som jag inte använder, hehehehe... so stay tuned for that.

Nej nu måste jag göra mig iordning, aaah.. jag ska alltid stressa i sista stund! Blir så trött på mig själv ibland haha.. 

din åsikt, mjau!
Postat av: Jessica

Jag får vara kort i barcelona så får du vara kort här :) Sen när vi ses är vi hel igen!

2008-09-30 @ 15:47:58
Postat av: ljzm

Nice blogg, big up!

2008-10-11 @ 16:24:53
URL: http://lajnalizm.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0