Typiskt också..

Försov mig igen! Inte för att jag ska någonstans men jag vill inte sova för länge... blir bara jobbigt då när man ska sova.. som det har vart nu i typ två veckor. Jag somnar inte. Ligger och kollar på Family Guy eller något annat ett tag för att försöka bli trött. Sen stänger jag av datorn och lägger mig tillrätta. Och ligger där. Länge. Och om vart annat är jag törstig och kissnödig, och inte lite törstig heller! Men inget av det jag dricker (mjölk, juice, vatten) släcker min törst särskilt länge? Vad är det för fel på mig egentligen?! Får typ försöka hålla mig uppe en hel natt, bara för att gå och lägga mig tidigt och kunna ställa klockan någorlunda tidigt. Fy vad jobbigt..

Imorgon ska jag ju till Hjälpfonden.. är jättenervös! Har säkert inget att vara nervös för men jag är det i alla fall.. hua mig...

Jaha, dags för "frukost" då...


din åsikt, mjau!
Postat av: sympatiske svanen

härligt solig bild:)

2008-10-23 @ 14:29:24
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Maja

Kommer gå jättebra imorgon! <3 Jag ska rigna dit ikväll o höra om inte jag oxå får komma dit imorgon och provjobba. :] Vore kul o ha ngn o jobba med! <3

2008-10-23 @ 16:31:00
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0