Tre klasser igår, två idag

Idag är det B&B dag, balett och breaking alltså hehe.. Igår körde jag faktiskt alla tre klasser. Dock på första houseklassen där vi ska ha Sabina hade vi Malin igen, då körde vi wacking, grymt kul var det! Men Adenas nybörjarklass var väl inte mycket att hurra för, nivån var alldeles för låg vilket gjorde att jag inte kände att jag fick ut något av den. Men fortsättningsklassen var rolig, där träffade jag även tjejen som var här på fest hos oss i lördags =)

Sen på klassen så stod Link och kollade på! Det kändes lite jobbigt haha.. ni som dansar hiphop&house lär ju veta vem han är för jag orkar inte förklara mer än att han är en av dom som började dansa hiphop och house i New York. Han är grym i alla fall... en legend så att säga!

Link

din åsikt, mjau!
Postat av: Rebecca

Det är en workshop på danshuset nu den 17 & 19 oktober i stilen waaking, gå in på min blogg å läs mer...



Peace

2008-10-10 @ 00:37:00
URL: http://becciiis.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0