Träningsvärk

Jo och den heter duga kan jag lova... Dansade ju balett och breaking igår, det tog på krafterna rejält. Haha på breakingen skulle vi lära oss och göra backspinn (för den som inte förstår; när man snurrar på ryggen), det var mycket svårare än det såg ut och alla i hela rummet såg ut som sköldpaddor som fastnat på rygg och inte kunde ta sig upp! Såg extremt roligt ut.

På baletten försökte jag mig på min utåtvridning i ljumskarna och fötterna, kämpade som bara den alltså! Kan lova att det känns ordentligt idag.. Tycker i alla fall att det var ett bra val av mig att köra n/f nivå eftersom jag körde nyb förra terminen, känns verkligen att man utvecklats och blivit stabilare om inte annat.



din åsikt, mjau!
Postat av: Viktoria Tomic

Har inte använt den på typ tusen år så därför :)

2008-10-01 @ 15:06:51
URL: http://www.viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0