Spara eller Slösa, vilket är ditt namn?

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?
Oj, olika från månad till månad eftersom jag ibland har pengar och ibland inte haha..

2. Dyraste plagget/skorna du köpt?
Hmm... måste väl vara jacka för 1499:-

3. Bästa fynd i år?
Mina jeans som jag köpte på rea på JC i sommras, 39 kr kostade dom haha!

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Inget vad jag kan komma på..

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
5 par...

6. Om jag gav dig 1 000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
Ett par nya sneakers eller lite kläder!

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
Beror på hur mkt pengar jag har och hur den ser ut.

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
ehm.... nej? Varför skulle jag? 

9. Spara eller slösa?
Båda =)

10. Dina fem senaste köp?
Nya sneakers, en bolero, jacka och jeans

din åsikt, mjau!
Postat av: utarbetade ugglan

Se där!

2008-10-21 @ 22:34:16
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: Maja

Najj, lilla rottisen jag skrev om är inte min. :( Tyvärr. Hon var Angelicas, en kompis.. men var tvungen att säljas pga att hennes 3,5 åriga son inte var snäll mot henne. =/ Drog i henne, slog henne osv. Så hon får d nog bättre nu :] Men det känns tråkigt, vi var bästisar. <3

2008-10-22 @ 09:32:21
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0