Snart bär det iväg

Mot nya möjligheter, bland annat ett jobb! Maja håller på att göra sig iordning nu och jag sitter här och skriver lite sålänge. Är lite smått (läs; jätte) nervös inför provjobbningen! Hoppas verkligen att det går vägen och vi båda får jobb... men mest nervös är jag för att jag har ingen aning om vad det är för lön, och om den är endast provisionsbaserad så måste jag tacka nej. Jag antar att ni förstår varför, jag menar det tjänar man i princip ingenting på... måste ha en grundlön annars känns det inte stabilt.

Nåväl ska surfa runt lite mer sen bär det iväg... Ikväll ska vi eventuellt dricka öl också, eller vi ska det haha.. Maja bjussar <3

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0