Ny dag, nya möjligheter

Som sagt så var jag på väldigt dåligt humör igår. Men idag är en ny dag och dags att börja ta tag i saker och ting, som jobbsökande till exempel!  Måste dock erkänna att jag gick upp, eller vaknade, kvart i tio men tog på Family guy ovh tittade i sängen så somnade jag om till elva... Så jag kunde lika gärna sovit till elva utan att gå upp där emellan. Nåväl, vad ska man göra liksom.

Ingen dans idag, vill känna mig helt frisk innan.. eller ja, jag kommer dansa på fredag vilket som men ändå. Längtar så mycket till Daniels klass! Är så himla kul att gå på hans klasser.

Skriver lite senare, magen kurrar som bara den!

din åsikt, mjau!
Postat av: michan

neeej eftersom vi haft vikarie innan , charlie har vart i tokyo ..:) kom vettja

2008-10-22 @ 13:23:47
URL: http://miichaan.blogg.se/
Postat av: Pretty Belinda

Låter som du är kär i Daniel

2008-10-22 @ 15:34:04
Postat av: Camilla

Pretty Belinda: Nä jag är kär i min pojkvän! Men jag tycker himla mycket om Daniel för att han är en sådan bra lärare med roliga koreografier :)

2008-10-22 @ 15:40:26
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0