Nu dör jag lite inombords igen..

Ja det är inte lätt när det är sneakersreor och en själv inte äger särskilt mycket pengar :(
Och det finns dessutom flera par i rätt storlek för halva priset... tänk den som hade en tusenlapp och kunde köpa 2 par sneakers för det.. fy tusan alltså.

Förövrigt så hade vi inte Daniel på streetjazzen, nu när jag gick dit för första gången denna terminen. Men vikarien var en glad överraskning (och lite av ett sammanträffande): Yeya! Haha och jag som skrev om henne för någon dag sen... var det till och med igår? Nåväl, det var i alla fall skitkul! Hade nästan "glömt bort" hur man dansar hiphop haha... har typ bara dansat house på senaste och nada hiphop så jag ville liksom gör allt på upptakt eller vad man ska säga.. det tog liksom lite tid innan jag kunde lägga stegen lite tyngre och få tillbaka "attityden" man ska ha.. Usch såg jättefjollig ut i början haha...

Skulle egentligen gjort mig iordning direkt när jag kom hem nu och åkt till Åkersberga för att festa lite hos Jackes syster och hennes kille.. men när jag ringde Jacke när jag var påväg hem så mådde han inte så bra och sa att han skulle vilja åka hem om ett tag så då var det lika bra att jag stannade här istället för att åka till berga och vända.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0