Jag har gjort en dö-snygg design!

Men ni får inte se den! Haha, taskigt va? Det är bara för att tjejen som jag gjort den åt inte sett den än så jag tänker inte visa den förens jag har lagt upp den på hennes blogg. Men helt ärligt, den är sjukt snygg. Går också i lite "oldschool" tema, precis som de flesta andra haha.. men den är förstås inte likadan! Det skulle ju inte vara så kul kanske? Åh nu fick jag precis en vision om en ny header som jag skulle vilja ha... hm.. den får jag klura på senare.

 Så länge lägger jag upp en bra låt till er alla att njuta av en fredag som denna.

Gangstarr med "Full clip" en av mina favorit låtar.


din åsikt, mjau!
Postat av: Nilufer

När har du tid att fixa min blogg ? :/

2008-10-17 @ 17:16:39
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0