Hemma från promenaden

Nu är jag hemma och 164 bilder rikare! Haha.. vi gick ner till Rösjön och fotade och mös, Jacke blev tydligen väldigt inspirerad av det fina höstvädret så han blev den som fotade mest! Gjorde inte mig så mycket då han tog en del bra bilder på mig! Ska nu sätta igång och fixa med min header lite och pyssla med alla bilder, slänger upp en bild på mig och Jacke som vi tog precis när vi skulle gå hem.


din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah, genom århundraderna

åh, spännande! De va ju himla fint väder ida, så jag slår vad om att bilderna blev toppen! Du, jag har en sak att berätta för dig förrästen, ring mej när du e klar?

2008-10-12 @ 20:40:37
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0