Godmorgon....

Fy satan vad seg jag är idag! Dansade som sagt igår och det gick skitbra, var så kul att träffa Daniel igen! Han får en verkligen att känna sig välkommen varje gång man kommer dit som en kompis, och inte abra som elev. Jag gillar Daniel. Har även filmat på klassen då vi påbörjat en streetjazz koreografi till Pussycat Dolls - When I grow up, men vet inte riktigt om jag vågar lägga upp den haha.. dels för att jag inte lyckades så jätte bra när jag väl filmade och dels för att jag lite halvt skäms över några som dansar bredvid mig så de absolut inte sätter den.. Det som är skönt är i alla fall att det finns fler duktiga i gruppen än de som är mindre bra så Daniel sänker inte nivån för det. Jaja, ni får säga till om ni vill se!

Sen efter dansen bar det av till Henke där Jacke, Johan, Marlene, Erik, Maja, Jarne och förstås Henke befann sig. Där pågick det öldrickande så det var bara att börja. Haha jag och Maja tvingade Erik (fast på ett snällt sätt) att spela ett ölspel med kortlek (och egna regler..), det var såå kul! "Oooh yeeah" Haha! Okej det där var en interngrej men vafan.. haha.. det var roligt i alla fall. Sen fick Henke någon konstigfylleflipp i vanlig ordning men det ordnade upp sig, sen drog vi hem allihopa..

Och på söndag ska Erik och Maja kanske komma hit, och Maja har lovat att laga lasange till mig (ehm.. oss menade jag haha). Hoppas de orkar ta sig hit då de idag ska på Eriks kompis 30-års fest, så vi får se =)

Ojoj vad jag skriver, nu är det dags för frukost snart innan min mage kurrar ihjäl sig, see you later!

 

din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

Åååh, ville verkligen åka till er idag, men bakfyllan höll i sig ordentligt. Det kanske e ngt vi kan göra nästa helg? :) <3 Tack för sist!!

2008-10-19 @ 20:54:59
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: Erik

Fett coola killar på bilden längst ut till höger! ;)

2008-10-20 @ 11:52:45
URL: http://www.evolutionquest.se
Postat av: Erik

oj jag glömde säga..."Oh Yeaaaah!" :D

2008-10-20 @ 11:54:06
URL: http://www.evolutionquest.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0