Fresh start

Snart ska jag sminka mig och klä på mig för att åka till Maja och dricka chai <3, sen mellan 17 och 20 ska vi befinna oss i gamla stan hos Hjälpfonden för utbildning och testjobba lite. Hoppas verkligen det går bra! Är jätterädd för att jag ska få provjobba och sen höra "Nej tyvärr du passar inte för det här jobbet, men tack i alla fall"... känns som waste of time i sådana fall. Eller nej, det är alltid nyttigt att lära sig något nytt! Men det skulle vara hemskt tråkigt om jag inte fick jobbet. Jag hoppas vi båda får det så vi kan blir jobbarkompisar tihi!

Nej, nu måste jag göra mig iordning så jag slipper stressa som jag alltid gör annars för att jag är så seg... Kanske inte skriver förens ikväll igen, wish me luck!


jag och Jessica på Tom Tits! Saknar dig <3

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0