Fresh Prince of Bel Air - Carlton Goes Compton

Hahaha alltså jag dör.. så jävla kul! "hihi.. they love me!" , sjukt skön haha... älskar fresh prince! är så 90-tal det kan bli! Alltså jag säger bara kläderna, musiken, håret allt <3 Tyvärr så hittade jag knappt några bilder alls på hans outfits genom serien men ni som sett... ni vet! Förövrigt så tror jag Jazz spelade på Berns för typ ett år sen? Synd att man inte fyllt 20 för jag skulle gärna hört honom spela!


din åsikt, mjau!
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Fresh Prince is the shit! En blandning av sent 80-tal och tidigt 90-tal... namnamnam! Sedan är han jävligt skön me den där prinsen :D

2008-10-22 @ 17:19:36
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0