För det har blivit höst

Så jag bjuder på en bild jag lekt med i photoshop från idag! Ser lite väl omgjord ut kanske, men jag tycker det är roligt att tänja lite på gränserna ibland! ;) jag menar har man photoshop så finns liksom alla möjligheter!


din åsikt, mjau!
Postat av: Viktoria Tomic

Söt du är som tipsar mig :)

Ja har fått köpa samma jacka av en tjej som erbjöd sig ^^ sån jävla tur jag har va! Men tack för tipset ändå... skitsnyggt halsband by the way du!

2008-10-02 @ 23:37:22
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Mirandah

Väldigt vackert, må jag säga. Men jag tycker faktiskt inte att det ser det minsta fejk ut? Vad skulle det vara som ser fejk ut menar du? Hursomheslt, tack för all hjälpen igår!!

2008-10-03 @ 12:54:07

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0