Den är här!

Just i detta ögonblick ligger min vackra jacka uppe på ica i ett stort brev och bara väntar på att bli uthämtat av mig! Post-avi per sms kicks ass måste jag säga, skitbra ju att få ett sms så fort paketet kommit till posten med collinummret i! Då är det bara att skutta upp och hämta det! Annars tar det ju en dag till innan postavin kommer genom brevlådan. Så idag mina vänenr får ni se vilken jacka jag valde =D Ååh det kommer bli så toppen!

Ska strax duka fram lite frukost och dra igång ett Family Guy avsnitt.. tänker också på min stackars älskade Jacke som glömt ställa klockan imorse och försov sig.. som tur var så vaknade han i alla fall inte av att chefen ringde haha! Det har faktiskt hänt en gång förut... men nu var klockan kvart över sju tror jag? Och han börjar åtta så han lär väl bara kommit en halvtimme försent eller något sådant.

Dags för frukost, visar jackan sen!

<3

din åsikt, mjau!
Postat av: tamdjuret

åh, toppen! Ring mej när du hämtat den så man får höra?

2008-10-14 @ 11:46:55
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0