Camilla gillar sushi till lunch-fonden

Jobbade idag, gick helt okej men hade velat få in fler bidrag.. Sen bar det av till dansen.. HA! Chi fick jag, var ju höstlov på danscenter minsann... hade jag heeelt glömt bort! Snopet värre.. så jag åkte hem. Ska städa hela köket senare också eftersom annars skänker inte Jacke pengar till "Camilla gillar sushi till lunch-fonden". (ni får förövrigt också skänka hahaha)

Är jätte trött och har inte alls lust att skriva egentligen, tror inte jag kommer vara så överdrivet aktiv denna vecka då jag är lite trött på att blogga för tillfället. Men det kommer igång sen igen när lusten kommer smygande tillbaka =)


grymt sugen!!

din åsikt, mjau!
Postat av: råttan-ta

ska man skänka, månne? Varja säger hej

2008-10-27 @ 21:44:07
URL: http://mirandahs.wordpress.com/
Postat av: sara

åååå vad dem såg goda ut=)

2008-10-27 @ 22:42:38
URL: http://flippaut.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0