Avsluta meningen

Avsluta meningen..
1. Jag har insett att min senaste kyss var mysig
2. Jag lyssnar sällan på idioter
3. Jag pratar alltid när jag jobbar haha!
4. Jag tycker att det är för många som åker tunnelbana på morgonen
5. Igår var jag på jobbet
6. Min första riktiga kyss var inte särskilt bra haha..
7. Jag avskyr när folk har för stort ego så de ser ner på andra!
8. Kärleken är underbar!
9. Jag gillar att dansa bort mina bekymmer
10. Jag kommer alltid vara kort
11. Jag är hemligt förälskad i mina skor...?
12. Jag kommer aldrig att göra om dumma misstag jag gjort i mitt förflutna
13. När jag är glad så ler jag åt hela världen
14. När jag vaknar på morgonen är jag som en zombie
15. Innan jag går och lägger mig pussar jag Jacke!
16. Just nu tänker jag att jag är hungrig
17. Idag har jag jobbat
18. Inatt ska jag sova med min underbara älskling
19. Imorgon kommer jag jobba och krama Maja om hon kommer tillbaka :D
20. Jag vill få tillbaka motivationen till att sluta röka
21. Nu ska jag kolla på family guy! baaaaii....!


din åsikt, mjau!
Postat av: sandra

skitsnygg bild!

2008-10-29 @ 23:17:18
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: lou

gooosh vilken fin bild!

2008-11-01 @ 00:45:38
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Postat av: Celina

Hej hej! Tänkte bara säga att jag norpar den här listan om det är oke! =) Hoppas att du haft en toppendag!

/Celina

2009-01-26 @ 20:32:12
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0