Alla dessa gratissidor...

Blir så trött på dem! "Gratis makeup", "Gratis kläder" och det ena med det andra! Får kommentarer nästan dagligen som inte handlar om något jag skrivit i mitt inlägg utan endast med rekryteringslänkar från folk som vill ha mer poäng på dessa sidor... SLUTA MED DET TACK! Kommer ändå inte godkänna de kommentarerna eftersom de inte har något med bloggen eller dess innehåll att göra. Dessutom så får bara de största bloggerskorna alla fina priser eftersom folk klickar sig vidare genom deras länkar så chansen att vinna saker är ju ändå inte särskilt stor. Jag vill inte ha fler kommentarer innehållandes dessa för jag klarar mig bra ändå!

Usch är på så dåligt humör idag på grund av många olika anledningar.. en av dem är att jag inte kommer jobba på Gulan i höst som det var sagt från början för att det itne går så bra för butiken i och med finanskrisen, en annan är för att jag är så otroligt trött på lite olika människors extremt stora egon! Vad är erat problem!? Ni är inte snyggast och bäst i världen och alla vill inte vara som er och klä er som er! Kom över er själva... Sen saknar jag min älskade vän Jessica vars röst jag fick höra igår då hon ringde från sitt jobb, hjärtat brast lite under tiden vi prata eftersom jag kände avståndet växa lite till... jag saknar er så! Jag glömde hälsa till min vän Felice också vilket jag kom på efter att vi lagt på, så Hej Felice! Saknar dig med kompis! <3

Vilken skitdag alltså... ni får ursäkta detta inlägg då det kanske inte är så kul att läsa om denna negativitet men jag var tvungen att skriva av mig... Men imorgon är en ny dag med nya möjligheter, hoppas på en bättre start!


detta var en bra dag

din åsikt, mjau!
Postat av: Michan :)

kom och wacka imorn :)

2008-10-21 @ 17:56:57
URL: http://miichaan.blogg.se/
Postat av: Sarah

vänd det till nåt positivt gällande andras egon, va glad att du inte e sån :)

2008-10-21 @ 19:37:56
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Fan va synd :( ja har varit skitlack på gulan ett tag nu, beställde en tröja för snart en månad sedan och har ännu inte fått den. Skickade ett klagomejl så fck ja tillbaks att dom skulle skicka den plus nått mer som ersättning för väntan. Nu har det snart gått ytterligare 3 veckor så man undrar va fan dem sysslar me liksom. Sjukt trits att du inte får behålla jobbet dock. Hade varit kul att hälsa på nån gång näru jobbar. Fast hälsa kan man ju alltid göra ändå =)



På tal om att vara trött på människors extremt stora egon. Håller med! En del folk är såpass osäkra i sig själva att de på nått sätt grundar sin personlighet i sina kläder och så tror dom att dom uppfunnit kombinationer och "stilar". Tror att alla vill vara som dom. Lite trist med sånna.



Kram om dig och hoppas dagen blir bättre!



2008-10-21 @ 19:38:11
URL: http://www.viktoriatomc.se
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Tack ^^ ja jag vart skit nöjd hoho.



Nä jag förstod detta :) de är la lagerfolkets uppgift, men visste inte riktigt vart jag skulle vända mig så drog iväg ett mejl... men känns ju kass när man betalat och dom liksom svarat. Men kul att du såg det haha.. tänk så hade man fått svar från dig :D





Ja ja vet, sånt folk är mest skrattretande. Jag brukar köpa vad jag gillar (om jag har pengar då haha) och då bryr jag mig liksom inte vem som har det. Även om min mor och jag inte delar samma smak på kläder så är de nått hon alltid lärt mig, att köpa det jag tycker om. Jag menar va fan folk har liksom inte monopol på grejer. Bajs på dom!

2008-10-21 @ 20:14:19
URL: http://www.viktoriatomc.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0