Torsdag idag

Gick upp strax innan tio idag.. vid halv sex ska jag möta Jacke i Danderyd för att sen åka till hans mamma och käka middag. Hon ska även kolla på mitt CV och så där eftersom hon jobbat på Arbetsförmedlingen förut och kan mycket om hur det ska se ut och vad som är bra att skriva med mera.. Så det blir nog bra.

Maja har även fått jobb på Dustin, grattis till dig! <3

Hade tänkt att städa upp lite här idag, Mirandah ska nämligen komma hem till mig för första gången efter att hon opererade sitt knä, vilket var flera månader sen! Så vi har hunnit skaffa lite nytt här som hon inte sett! Det ska bli väldigt trevligt, Jacke kommer inte vara hemme heller eftersom han ska på Julfest på jobbet. Så vi har tjejkväll här då.

Pratade för övrigt med min Jessica igår, och jag berättade då att det troligtvis inte blir av att jag kommer till Barcelona på nyår eftersom min ekonomi ser ut som den gör =/ skittråkigt verkligen men vad ska man göra liksom? Hon kommer ändå hem en vecka vid Jul så då hinner vi träffas <3


saknar dig skrutt <3


din åsikt, mjau!
Postat av: Dena

Va tråkigt!

du kankse får en resa till barca i julklapp :) man vet ju aldrig

2008-11-27 @ 11:37:46
URL: http://denas.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack kompiiiis! Är sjukt glad! <3 Ska dit om en stund o skriva kontrakt. :] Ooh, va jag håller tummarna för dig! Vill oxå att du kommer ut i arbetslivet och börjar knega så du kan åka till Jessica. <3 håller jättehårt

2008-11-27 @ 13:07:15
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0