Nummret är 4

Hittade den här listan på någon blogg! Så här får ni en sådan haha

4 arbeten jag haft i mitt liv:

  1. Dagisfröken på Kantarellen, Åkersberga
  2. Butiksbiträde på Gulan, Stockholm
  3. Telemarketing på Hjälpfonden, Stockholm
  4. Ica förhoppningsvis? Haha

4 filmer jag kan se om och om igen:

  1. Sagan om ringen (alla 3)
  2. Kill Bill vol 1 & 2
  3. Lejonkungen
  4. Aladdin
4 ställen jag bott på:
  1. Lidingö
  2. Gribbylund i Täby
  3. Åkersberga (Svinninge..)
  4. Skarpäng i Täby

4 tv-serier jag gärna ser:

  1. Desperate Housevives 
  2. Heroes
  3. Family Guy
  4. South Park

4 ställen jag vill åka till:

  1. New York
  2. Senegal
  3. Kina
  4. Barcelona (!!)

4 favoriträtter:

  1. Fajitas
  2. Lasagne (med qorn istället för kött)
  3. Sushi
  4. Spagettgi med qornfärssås

4 ställen där jag trivs:

  1. På Danscenter
  2. Hemma i våran lägenhet
  3. Hemma hos Jessica
  4. I naturen

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

har du bott på Lidingö??????? När då? de visste ja minsann inte

2008-11-13 @ 19:33:27
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0