Mycket tankar

Ja det är många tankar som snurrar i huvudet på fröken Camilla idag.. nu när jag har svårt att somna igen så blir det att man tänker extremt mycket.. (räknade baklänges från 100 för att somna med det funkade inte..). Jag tänkte i alla fall på oss tjejer, och skitsnack, och falskhet, hur man växer ifrån varandra och hur vissa av oss mognat. Jag har lite svårt att skriva ner det jag tänkt på då jag inte vill hänga ut någon i bloggen eller såra någon men ibland blir jag så trött bara. På falskheten. Och med några gamla kompisar/bekanta i min egen ålder känner jag mig ibland.. äldre? Vet inte varför det låter töntigt och egoistiskt men det är inte riktigt så jag menar.. Äh jag skulle kunna skriva fler A4:or där jag försöker förklara det här genom att kringgå det jag verkligen menar. Nu blev detta bara en skum flummig text.

Ska i alla fall iväg om en timme och träffa min Mirandah! Ska bli väldigt trevligt då jag imorse räknade ut att det var nästan 3 veckor sen vi sågs sist?! Tiden går så fort, hur gick detta till egentligen?

Nåväl, nu ska jag ta bort mascaran som inte sitter på ögonfransarna så att säga, slänger in en bild innan jag åker troligtvis.

din åsikt, mjau!
Postat av: Mirandah-http://mirandahs.wordpress.com

oj, var det verkligen så länge sen vi sågs? Skandal!

2008-11-20 @ 21:02:29
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0