House, breakdance & balett

Ja detta har jag sysselsatt mig med igår och idag, trots förkylning, men jag har tagit det lugnt. Igår dansade jag ju house och sa förstås till i början att jag inte var helt frisk. Men det är svårt att inte ta i när man dansar house för det är så kuuul och det går liksom inte att bara markera hela tiden. Så jag tog ut mig, heh... efter en timme sa halsen ifrån så då satte jag mig och stretcha och tittade på, rätt mysigt det med. Idag har jag breakat med min streetjazzlärare Daniel haha! Eller ja, vi gick på samma klass i alla fall det var rätt roligt. Sen var det balett och det gick väl bra, känner att jag kommer djupare i pliéerna nu.


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0