Hmmm...

Okej, jag hade runt 60 läsare igår, lite fjuttigt kanske om man jämför med de stora bloggerskorna men det är ändå några stycken som läser.. Ett gäng av dom kanske är slumpade in där men inte så många tror jag eftersom jag inte kommenterar så mycket i andras bloggar. Dock var det endast 5 st som svarade på det här inlägget ? men det är icke försent ännu, keep on answer!

Nåväl idag ska jag troligtvis dansa, breaking och balett. Får se hur jag känner mig lite senare men jag tror det. Har vart så himla krasslig till och från på senaste så det har inte blivit mycket tränande av... och det känns verkligen på konditionen kan jag lova!


balett-tjej hihi


din åsikt, mjau!
Postat av: Maja

fika idag? :]

2008-11-25 @ 11:23:32
URL: http://dendansandeelefanten.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Ingenting hahaha förmodligen därför jag blivit sjuk som ett as :D d e sveeenkallt i dem, men vill man vara fin får man lida pin.. :S :/ haha :D kanske inte ändå!

2008-11-25 @ 11:52:07
URL: http://viktoriatomic.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0