Hemmgjord pizza till middag?

Troligtvis så blir det så. Har inte den blekaste om vad jag ska ha på bara... jag vill ha goda grejer men dom är dyra.. ex. mozzarella och oliver och massa annat gott.. men tror det bara får bli champinjoner =( Jaja vad ska man göra liksom.. vi har inte överdrivet med pengar just nu så..

Blev inte så mycket photoshopande, vi har kollat på film för en stund sen! Tropic Thunder hette filmen, en komedi av och med Ben Stiller som nog de flesta vet vem det är. Den var i alla fall rätt rolig, så den rekommenderar jag faktiskt. Ikväll hoppas jag på att vi ska se Hancock med Will Smith, verkar också rätt bra..


din åsikt, mjau!
Postat av: söndagsadvokaten

åh, gjorde ni egen pizza? Hur gick det då? Förhoppningsvis bättre än hur det gick sist jag och Malin försökte med det, om du kommer ihåg? Det blev ju katastrof! Men blev er bra då?

2008-11-16 @ 12:05:05
URL: http://mirandahs.wordpress.com

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0