Goodmorning Saturday!

Det gick mycket bättre att somna än förväntat, jag la mig i sängen i alla fall och tog på KungFuPanda som "somna till film". Och jag behövde inte ens ha många lampor tända, inga i vardagsrummet bara lite tänt i köket så att det kom ut lite ljus i hallen! yeeeeayy... hahaha.. vad töntig jag är! Men är man mörkrädd så är man, har en känsla av att jag alltid kommer vara det.

Jaja, vad händer idag då? Jag ska i alla fall hem till Emma med Mirandah och käka tacos och dricka lite drinkar som Emma ska göra, sen ska vi ut och ta någon öl. Blir dock inge dans eftersom Mirandahs knä inte är helt bra än men det gör inget, kommer säkert bli kul i vilket fall som helst!

Nu ska jag göra frukost, hörs senare!

Följ min blogg med bloglovin

din åsikt, mjau!
Postat av: Linda L

diggar dina örhängen! =D

2008-11-29 @ 16:03:38
URL: http://lindaass.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0