En prinsessas dagbok

Det var grymt länge sen jag såg den, säkert 5-6 år sen... då var den skitbra haha, men jag måste faktiskt säga att den är hemskt charmig... Vilken dröm va, att ha någon farmor någonstans i världen som man inte vet så värst mycket om och aldrig har träffat, som helt plötsligt en dag dyker upp och säger att du är en prinsessa av något litet land som du knappt visste exicterade haha! Ack vilken dröm hahaha...

Nåväl nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, sen ska jag faktiskt sätta på mig en peel-off ansiktsmask och dra ut alla orenheter ur mitt ansikte.. därefter blir det uppdatering av mitt CV och så ska jag skriva ett personligt brev. Ska upp till Ica för att söka jobb och köpa cigg, två flugor i en smäll kan man säga hehe. Tyckte det var lika bra att ta tag i det på en gång, kan inte sitta här och långsamt dö ut av ångest och jobbsäkande på nätet. Har ju faktiskt tagit mig en ordentlig titt på Platsbanken idag och det fanns tyvärr inte mycket intressant där om jag ska bara ärlig.

Dags att hoppa in i duschen och bli lite freshhh... bye bye!




din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0