En liten önskelista

Ja jag hittade då en "mall" till en önskelista på Nevnariens blogg, tyckte det verkade en kul grej att göra nu lite spontant sådär.. Så ni som känner att "ja, det där var trevligt, den vill jag också göra" eller något liknande så ta den gärna och gör en egen =)
Here we go:

Tre hårda klappar

- Skokartong innehållandes, tadaaa,  nya sneakers!
- En bärbar dator
- Stooora guldsmycken, tjocka kedjor och doorknockers!

Tre mjuka klappar
- En baseballjacka från Beyond Retro (glansig) gärna i blått eller lila! (strl S)
- Tjocktröjor i roliga färger, gärna långa!
- Andra färglada plagg haha...

Tre viktiga klappar
- Att hela min familj mår bra
- Att jag fått/får ett jobb
- Att mina bästa vänner kommer hem från Barcelona <3


din åsikt, mjau!
Postat av: läslusen

oj, vad händer här? spännande bild! och trevlig önskelista

2008-11-21 @ 19:29:32
URL: http://mirandahs.wordpress.com/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0