Desperata hemmafruar!

Kollade precis på avsnitt 7 av säsong 5, och det är såååå otroligt spännande! H'nde sjukt mycket roliga saker och nu kan jag knappt vänta till nästa avsnitt haha!

Idag har jag haft ännu en jobbdag... har väl gått okej men hade velat sälja mer, eller vad man ska kalla det.. Förhoppningsvis så går det väl bättre imorgon. Bloggen blir verkligen lidande av ett heltidsjobb och jag tycker till och med själv att den blivit betydligt sämre, om jag ska se det från erat perspektiv så att säga. Egentligen bloggar jag ju för min egen skull men samtidigt är det ju sjukt roligt att få positiv feedback!

Nä ni, nu är det dags att göra lite te och sen sätta igång och fixa tvätten!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0