Olycksfågel

Idag har jag lämnat in datan i skolan, sen hade vi flakmöte, den viktigaste personen av alla kom inte, tack för respektlösheten, verkligen. Och Mikaela suger, det är allt jag har att säga om det. Vi bestämde i alla fall låtar vi ska ha på flaket som jag ska fixa nu och så bestämdes det när flaket skulle dekoreras, dock kan jag ej vara med på det. Men det gör inget =]

Sedan på förmiddagen spelade vi kubb; jag, Ida, Jess & Carro hemma hos den sistnämnde. Det var jätte kul! Jag var faktiskt gaaanska duktig men dock så förlorade alltid det laget jag var med i? Förutom i slutet då jag & Ida vann helt oförtjänt. Nåväl, jag blir bättre en annan dag! Hoppas jag haha...

Har suttit ute i solen heeeeela dagen, och spelat kubb förstås, så jag har fått jättemycket färg! Det är verkligen toppen! Bra att vara brun på studenten minsann. Och imorgon ska jag vara i svinninge, och leka lite med Felice! Och sy jeansshorts. Sen är det ljussättning på Göta lejon inför showen på söndag.

SNART ÄR DET STUDENTEN, SÅ JÄVLA KUL!!!


förövrigt så fyller min älskade storasyster Caroline år idag, grattis <3

din åsikt, mjau!
Postat av: M.

Är jag den viktigaste personen?

Men ja, jag suger

2008-05-30 @ 19:40:57
URL: http://explosive.blogg.se/
Postat av: Camilla

nej det var inte du!

2008-05-30 @ 20:03:01

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0