Och jag som skulle gått upp tidigt...

Ja, så kan det gå.. kunde inte somna ikväll igen... låg vaken i ca 2,5 timme innan jag tillsist somnade, hade tänkt ställa klockan imorse när jacke gick upp.. men nej.. så blev det minsann inte!
Så jag vaknar av att Jess ringer mig kvart över tolv istället för att min mobilväckarklocka som borde ringt vid halv nio... Så nu kommer jag få ännu en natt av att ligga och vrida och vända mig till klockans tickande... Skit också.

Jaja, får väl göra det bästa av situationen. Det ryktas om att det är sol ute? Så jag kanske ska sätta mig där med min frukost och filosofera lite. Känns som en bra idé, för att sedan sitta häroch uggla ett tag innan jag kör ett litet träningspass!



Den som ändå hade 1500 och lägga på en bikini... då hade jag haft denna i sommar!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0