Lääääängtar!!!

Fan alltså.... sitter och kollar på allas bilder från studenten.. flera stycken som redan tagit... dessutom så sitter jag här med musiken i mina händer och skojar INTE om jag säger att ajg är sjukt taggad inför studenten! Ska bli så sjukt kul och rba dag alltså! Och alla jag tycker om kommer på min mottagning och det är verkligen toppen.
Hoppas maja får plats på flaket också, skulle vara stört kul!

På onsdag är det minsann min tur, då är det in tur att ha champagnefrukost, skriva i mössor, få betyg, åka flak, dricka alkohol, gråta en skvätt av lycka & lite sorg, ha mottagning, äta gott, dricka lite mer, få ett gäng presenter, möta upp alla andra och sen festa ännuuuu meeeer! Och känna att nu, nu behöver jag aldrig mer plugga om jag inte skulle vilja!!

LYCKA!

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0