Ingen skiva ikväll

Nej ingen studentskiva för min del... de jag skulle dit med ändrade sig så jag vill inte åka dit själv, nykter, för att vara där i två timmar, nykter, för att sedan åka hem till mirandah själv, nykter.

Alltså inte det hade jag har något problem med själva nykterheten, men som de flesta vet så är man lite mer... modig? .... näe man har lite alkohol i kroppen. Då bryr man sig inte lika mkt, men även om så varit fallet så vill jag fortfarande inte sätta mig på buss & tunnelbana själv för att sen stå i en kö till en klubb full med alkholiserad ungdomar, helt själv. För att sen vara där i två timmar och sen åka hem helt ensam i natten. Och dessutom så ska jag ju upp väääldigt tidigt imorgon till Kulturamas uttagningar till deras Dansarlinje.

Hm.. well well... bättre lycka nästa gång, eller vad säger man? Jag är bara väldigt ledsen över att jag inte kan gå på min bästa väns studentskiva som jag sett fram så sjukt mkt till.. jävligt ledsen faktiskt...


din åsikt, mjau!
Postat av: J

jag är också ledsen över det. Men jag förstår dig. Vi får ta igen denna kväll en bättre läpmad kväll :)

2008-05-16 @ 11:40:30
Postat av: C

Ja det får vi absolut göra, vi har ju studenten snart också :]

2008-05-16 @ 12:03:17
Postat av: mrr

stackars!:(

2008-05-16 @ 14:18:27

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0