För att jag älskar min pudelkatt <3

Igår var vi i svinninge hos mor & far. Det var mysigt. Först hjälpte vi till med båten, jag och jacke tvättade dynor och kapell. Sen åt vi lunch och fortsatte sedan med tvättandet. När vi var klara var det fika, sen gick jag och jacke på promenad ner till vattnet, vi kastade macka! Efter det var det middag, grillning! Så sjukt gott!

Men det bästa av allt var Musse <3 Han har blivit rakad! Så jävla söt! Känns som en helt ny katt, haha. Han var jätte mysig och mkt gladare eftersom han slapp dom där jäkla tovorna som kliar, drar och fastnar i saker. Dessutom är det mycket svalare nu när han slipper all päls haha! Han är så jävla gullig.



   haha kolla musses hängmage som ligger ner på backen!
image208image209

image210

image211

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0