En underbar solig dag på Söder!

Ja idag har jag haft en riktigt bra dag. Har lekt och myst i solen!
Jag åkte till Mirandah ganska tidigt, så hon, jag och malin gjorde en härligt packning bestående av: en mjuk gymnastikmatta, en basketboll, en vattenpipa, vatten, jordgubbar och ett härligt humör. Sen vandrade vi ut till parken precis bredvid deras gata och slog oss ned där.
Vi började med att spela basket, det var skoj. sen chillade vi med vattenpipa, jordgubbar och jag köpte mig en glass.
Därefter tog vi tag i akrobaterna i oss och lekte, det blev hjulningar, kullerbyttor, mjuka övergångar, handvolter och stå-på-huvudet sessioner! Sjukt roligt, men vissa saker är lite läskiga. Det är faktiskt svårare än vad man tror att göra en ordentlig hjulning.

När vi fått solsting gick vi och handlade mat. Vi åt pastasallad som bestod av: pastaskruvar, avokado, isbergssallad, tomat, gurka, oliver, champinjoner, kidneybönor och majs! Det var sjuuukt gott, och jag blev proppmätt. kaffe på det, och sen tränade jag och Mirandah på två koreografier.

När klockan närmade sig nio var vi grymt trötta, och det var dax för mig att dra mig hemåt. Sagt och gjort, nu är jag hemma igen. Tiden går så fort!



din åsikt, mjau!
Postat av: Anonym

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-10 @ 23:43:17
Postat av: emma

åh vad härligt att sitta och röka vattenpipa i solen :)

2008-05-10 @ 23:49:42
Postat av: bella

låter som en mysig dag med härligt väder! :)

2008-05-10 @ 23:57:08
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Emma

Åh vad skoj att spela basket... var längesedan jag lade basketskorna på hyllan. Ibland saknar man det!:)

2008-05-11 @ 11:49:41
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: LOVISA

Söta bilder!

2008-05-11 @ 12:36:52
URL: http://onemoretry.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0