Coffe coffe coffe

Ja kaffe är bra gott på morgonen, mitt härliga rismjölkskaffe. alla som jag tvingat på att smaka det har hatat det ... =/ förstår inte varför? Det är ju så jävla gott?! Haha nåväl... mer kaffe till mig! =D

Usch vad trött ajg är.. hade egentligen tänkt gå ypp en timme tidigare men nä... det var ju såååå skönt att snooza och somna om.. Som Jess skrev i sin blogg förut: Vad är egentligen meningen med den där jävla snoozfunktionen? Den är så totalt värdelös! Om man vet att klockan bara ringer en gång och det är ens enda chans, ja då går man faktiskt upp. Men vet man att man kan sova tio minuter längre, ja då gör man det.. och en gång till.. och en gång till.. det är ju som dömt att försova sig! Hm.

Var inne och plågade mig själv på footlocker igår... dreglade över ett par äckligt snygga air max ... som dessutom bara finns i små storlekar! Det är faktiskt toppen ibland, dels så är skorna billigare där i barnstorlekarna och dessutom så finns det en del som är likadana som på dam/herr sidan och dels så finns det ett urval av skor som är sjuktsnygga men som inte finns i vuxenstorlekar! Det är ju toppen för då är chansen inte alls lika stor att någon annan man möter på stan har likadana!

Mina senaste kicks är himla vackra, men jag funderar på att byta ut skosnörena till vita ett tag? Sådär för skojs skull bara.. vad tycker ni? :)




din åsikt, mjau!
Postat av: Flisangull

Rismjölkskaffe smakar skit! :)

2008-05-29 @ 15:21:23
URL: http://feliceforsstrom.blogg.se/

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0