Bakfull....

Ja det har jag minsann lyckats bli.. drog hem till mackan & henke där även maja, sebbe och jacke befann sig. Förade lite där för att sen dra till en gratisfestival i Universitet.. drack lite öl där och så såg vi Organism 12 & sen någon svensk hiphop duo som var rätt bra också. Men organismen var sjuukt nice, jag säger bara en sak diamanttårar. Wünderfull...

"För jag är ingen dagslända, jag slipper fångas med håv
Vi skålar för att förlåta, dricker för att komma ihåg
Så jag höjer på glaset för det som har varit
och fäller en glädjetår för alla som lever som vanligt"


Men idag mår man mindre bra, dock så ska jag ta mig själv i kragen och åka och träna. Det var inte dåligt va? Och ikväll blir det troligtiv ännu en fylla.

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0