Audition Kulturama dag 2

Då var dagen över på Kulturama och jag är återigen hemma. Behövde i alla fall inte gå upp så fasligt tidigt idag :) Dock så vet jag inte alls hur detta ska gå, det kändes ju rätt bra faktiskt och så men jag kan ju inte se mig själv så.. ja.. jag får reda på om jag kommer in eller inte imorgon!
Fast det som är mest jobbigt är ju att jag faktiskt kan få reda på resultatet idag! De hänger upp en lista på dörren precis som igår, fast mellan klockan 6 och 7 ikväll.. och jag pallar inte åka hela vägen igen för att kolla på den, när jag lika gärna kan ringa imorgonbitti. Så i väntan på tåget imorgon ska jag ringa Kulturama! Gaaaaah, spännande!

Jag hoppas verkligen att jag kommer in, skulle vara så kul!




Lilla korta jag när jag anlände på Kulturama imorse



mitt namn på listan igår =D haha


din åsikt, mjau!
Postat av: Jag

Ansökte du till Sundbyberg Kulturama eller Hammarby sjöstad! <3

2011-08-04 @ 16:24:51

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0