vaddå snö?!

Ja när vi tittade ut genom fönstret imorse så var det värsta vinterlandet utanför... Jag som vill ha sol och torrt.. Men NEJ... det ska vara snö. Usch och fy och blä för snö...

Är väldigt trött idag eftersom när jag hoppade in i duschen igårkväll var klockan över tio och då började Jacke kolla på en film, som han var tvungen att se klart, så jag fick se klart den med honom.. Filmen heter "The Exrocism of Emily Rose" översatt till svenska så heter det "Besatt". Det är en film baserad på en verklig händelse och den var väldigt läskig.. och jag hade väldigt svårt att somna efter :( Så det blev ganska sent igår i alla fall.


Dagens:
Dryck: oboy
Kläder: träningskläder
Humör: uppåt
Positiva: har fått mitt nya betalkort nu!
Negativa: att jag är så trött
Mat: mackor med hummus och gurka
Låt: She usta be - Devin the Dude
Danslektion/er: balett kl 17, sen hiphop kl 18.30-20



din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0