Tankspridd, och intensivkurs fixad!!!

Ja jag har varit hos min käre mormor idag och städat lite, och fått lite cash och mat haha.. Alltid trevligt och komma hem till henne, hon har alltid saker att berätta och prata om.. och så får man fika! Gulle mormor! men i alla fall så satt vi och prata om min framtid, vad jag vill göra efter skolan osv.. så berättade jag om balett/modern/jazz intensivkursen och att jag inte hade råd med den och att jag troligtvis måste låna pengar av mamma och pappa till den. Och att körkort vill jag inte ens ta nu... så det behöver jag i alla fall inte oroa mig för, kommer nog inte ta körkort på några år i alla fall... Då sa min mormor att istället för att betala körkortet så betalar hon min intensivkurs på balettakademien som studentpresent! :D yay! Så nu är det ordnat, så otroligt skönt!

haha var lite tankspridd på vägen hem från mormor också.. först skulle jag köpa ögonbrynsfärg på kicks innan jag tog bussen hem, stressad var jag som tusan, och köpte refill istället för hela paketet! Så nu går det inte att färga brynen aaah.... sen så när jag väl är på bussen hem med en stor & tung papperskasse som är full med grejer som jag fått av mormor och hennes födelsedagspresent till jacke, ja då åker jag förbi min egen busshållplats för att jag är så tankspridd! Haha blir så trött på mig själv ibland... jaja fick i alla fall en redig promenad ...


mjau

Dagens:
Dryck: kaffe och cola
Kläder: baggy!
Humör: glad o tankspridd
Positiva: intensivkursen i princip betald :D
Negativa: måste plugga...
Mat: kantarellcrêps (stavning?)
Låt: buju banton  -  better must come
Danslektion/er: fortfarande inga.. LÄNGTAR

din åsikt, mjau!
Postat av: Billy

oh god vad snällt av din mormor att betala det där med balettakademien. :) grandma and grandpa brukar alltid vara frikostiga!

2008-03-25 @ 17:31:18
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja min mormor är superbra! haha!

2008-03-25 @ 17:43:47
URL: http://beatdriven.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0