Projektor

Jacke har nu köpt sin efterlängtade projektor.. och han är som ett barn med sin nya leksak haha..
Henke har kommit hit också för att dricka öl och leka med den nya leksaken också..
Själv så ska jag göra fruktsallad om en stund! Har precis ätit kycklingkebab så jag måste smälta maten ett tag först innan jag påbörjar skärandet av frukterna. Jag ska salladen av färska frukter och inget konserverat, har köpt apelsiner, päron, äpplen, melon, bananer och annanas. Fast nu ljög jag lite, annanasen är på burk, men annars så är alla frukter färska! Har en känsla av det lär vara nyttigast? Slänger upp någon bild senare..
Idag fyller min kära fader år också, så honom ska jag ringa och gratta nu!


tjingeling pling pling!

image58
Bild jag tagit i skolan..

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0