Nytt dansschema

Eller snarare lite ändringar, nu ser schemat ut såhär:

Måndag: 17-18.30 House, 18.30-20 House
Tisdag: 17-18.30 Balett, 18.30-20 Hiphop
Onsdag: 18.30-20 Jazz, 20.30-21.30 Akrobatik om jag vill
Torsdag: 16.45-18.15 Commercial hiphop
Fredag: 17-18 Dancehall, 18-19.30 Streetjazz
Lördag: -
Söndag:
14-15.30 Modern och nutida dans 16-17 House

Ja den understrukna är den nya, och om vi får tag på lokal snart så kommer jag nog ta bort housen på söndagar och åka till den då. Jag och Mirandah måste ha en lokal till sommaren också när danscenter är stängt och vi ska ju ner till Gotland i slutet av sommaren och vara lärare i Dancehall. Det ska bli väldigt spännande men också väldigt läskigt! Tänk så tycker eleverna att vi suger eller att koreografin är tråkig? Vi får helt enkelt se till och göra rätt svettiga koreografier... haha.... Det ska nog gå bra tillslut.. så länge vi förbereder oss bra. Men innan dess måste jag koncentrera mig på Vårshowen med Danscenter... och på antagningarna och proven till dansutbildningarna.. och skolan... Rätt mycket men jag ska nog se till att ordna allt...

din åsikt, mjau!
Postat av: Aleexii

Rock and replublic är också ett R :) Kolla in lyxoutlet så fåru se, kill jeansen

kan vart rockawear, men d e didiers jeans, ja vet inte va det var :)

2008-03-20 @ 12:31:48
URL: http://aleexii.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0