ny vecka!

Ja det känns faktiskt väldigt skönt med ny vecka måste jag säga.. förra veckan var bara ett stort kaos känns det som... Igår var också en dålig dag som ett avslut på den dåliga veckan haha.. Kan skratta åt det nu men igår var jag faktiskt inte alls glad måste jag säga. Speciellt för att min hy varit en mess på det senaste, och det är det värsta jag vet.. Men men det hände i alla fall en bra sak igår, och det var när jag prövade på modern dans! Vad ska man säga om det egentligen? Det var väldigt..... intressant... och .... flummigt? Rullade runt på golvet den första kvarten, behöver jag säga mer än så? Läraren som förövrigt var vikarie denna gången tyckte jag jätte mycket om, hon hette Mira Mutka och har gått på danshögskolan, hon var väldigt rar faktiskt, för rar är det bäst beskrivande ordet för henne som jag kan komma på. Hon påminde lite om min ena storesyster Caroline till utseendet, och lite till personligheten. Sen efter den lektionen så hade jag House, och det gick inte så bra igår...
Jag vill inte vara så negativ så jag måste faktiskt tillägga att det var SOL igår! Underbart! Hade verkligen längtat efter solen.

image47

Dagens:
Dryck: apelsinjuice
Kläder: träningskläder
Humör: på ganska bra humör
Positiva: house ikväll!
Negativa: people change...
Mat: mackor med hummus och gurka!
Låt: circle - marques houston <3
Danslektion/er: house kl 17, sen house igen kl 18.30-20

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0