motsattsdag ännu en gång

japp ballet + hiphop idag.
Är dock lite ledsen för Mirandah är sjuk och ska inte vara med. Och jag känner mig otaggad, och det känns ännu mer jobbigt.. vet inte varför det är så men har känt mig ganska nere de senaste dagarna även om det kanske inte framgått i mina blogginlägg... Vet inte vad det är med mig riktigt men mitt självförtroende har inte vart det bästa på senaste.. vissa dagar bättre och andra dagar katastrof, men det ligger oftast på ett minus så att säga.
Och det här med självförtroende handlar inte bara om utseende utan prestation också...
Tänk så kommer jag inte in på någon dansutbildning till i höst? Tänk så blir jag aldrig bättre? Kommer jag någonsin kunna göra en ordentlig piruett? Kommer jag fixa kursen i skolan som jag har BUS i? Vad har egentligen hänt med mitt och Mikaelas projektarbete? Vart i helvete ska jag ha min praktikplats? osv osv...
Sen finns det en del saker med utseendet också men det orkar jag inte gå in på... dessutom hatar jag och ha sådana hära klago dagar men ibland kan man inte rå för det...
Det är i alla fall pga av alla tankar kring det jag just skrivit om som dessutom gör att jag inte kan somna om kvällarna längre, jag försöker verkligen tänka på annat men oftast så slinker tankarna in i samma spår igen...

Nej nu ska jag lägga av, dags att sluta gnälla det finns människor som har det mkt värre än jag...
Ska i alla fall göra om "Dagens" lite granna, här har ni den nya:
(för övrigt dagens mat är inte allt jag ätit den dagen utan det bästa)

Dagens:
Dryck: kaffe
Kläder: mjukis och fleecetröja *murr*
Humör: ganska nere faktiskt..
Positiva: träningen börjar igen...
Negativa: att jag är så otaggad
Mat: jordgubbsyoghurt
Låt: Big daddy kane - smooth operator


image29
Jag för några månader sen kanske?

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0