korv med bröd!

Idag har jag ätit fyra korv med bröd till middag, väldigt gott måste jag säga!
Dansade house idag, gick väl helt okej men jag känner att jag måste träna rätt mkt på olika tekniker.. och min koordination .. Mirandah, vi behöver verkligen verkligen verkligen en träningslokal! Det är faktiskt vikrigt, för er som inte förstår, med egen tid för personlig utveckling, annars får man itne ut så mkt av lektionerna som man skulle kunna få... Jag vill bli bäst! Vissa människor säger att dans är så enkelt, och tror att det inte krävs så mycket, att man bara leker runt ungefär.. Nästan som att de inte hyser respekt för någon annan passion utan bara viftar bort det som om det vore en barnslig sak. Detta är något som stör mig väldigt mycket faktiskt, för dans kräver så otroligt mycket av dig, både fysiskt och psykiskt. Kordinationen måste vara på topp, hälsa, kondition, kvickhet, snabbtänkt, bra minne, vighet, smidighet, ja alla fysiska element krävs och väldigt mycket psykiskt, att tänka på andningen,

Har massa saker jag måste göra men lite tid.. gaaah.. för mycket i skolan just nu! Förövrigt så är jag jävligt trött på naiva människor, vissa saker får man faktiskt ta och lista ut själv. Jag är inte arg på någon specifik utan jag är bara, som sagt, jävligt trött. (ursäkta mitt ovårdade språk)


image48 I skolan idag...

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0