Hemma igen

Kom hem för en stund sen, har shoppat lite idag! Ett par gråa nike mjukisar och en truckerkeps som jacke ska få rita på :) Mirandah köpte nya träningskläder som och var väldigt nice.. jag fick agera spårhund idag haha.. hittade allt åt Mirandah ... humm vi fikade även i kungsan med varsin latte väldigt trevligt.
Sen åkte vi hem till henne och käkade mat med Malin och tog lite kort.. hade med min kameran ju! Dock blev tyvärr inte så många bilder bra på mig.. men det är itne så lätt när man inte är van vid systemkameror att ställa in ljus och annat... har ju hållt på med det där i nästan tre år så jag har ju lärt  mig rätt bra i all fall!  Lägger upp lite bilder nu men inga är redigerade!


din åsikt, mjau!
Postat av: MATILDA

härliga bilder, gillar nr två mycket :)

2008-03-27 @ 23:50:17
URL: http://matildahammar.blogg.se

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0