heldag istället för halvdag

hm brukar ha sovmorgon på måndagar... men idag skulle vi ha heldag pga en hel del olika saker som jag inte orkar rabbla upp...
Det var i alla fall väldigt kul i lördags. Kom en del folk till oss och firade Jacke och de flesta var fulla som kastruller. Speciellt Jacke haha.. och jag var redigt full också.. Jonas och Drol hade med sig vaniljlikör som de gjorde kaffe shots med (tyckte att jackes syster sa att de kallas Hot Shots?) , det var likör i botten, varmt kaffe på det och sen grädde! Jätte gott var det! Sen gjorde jag en hel grogg på det, eller jag gjorde kaffet i en vanlig kopp precis som jag brukar ha det sen hällde jag i en okänd mängd likör... var väldigt gott faktiskt, fast jag hade även druckit en okänd mängd öl innan så jag vet inte hur gott det var egentligen.....

1 år idag med min Jacke, jag älskar dig så mycket! Du är underbar och den bästa pojkvännen man någonsin kan ha! Är så lycklig att jag har dig! <3

image27

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0