Glass i stora lass

Ja jag är helt galen i glass, speciellt chokladglass...
Nu har jag i alla fall smakat tre smaker av Ben&Jerrys och de tre är: Chocolate Therapy, Chocolate Brownie Fudge och Cookie Dough... Den senaste smakade jag igår, och det är vanilj klass med chocolate chip cookie deg om någon förstår hur jag menar? Den tyckte jag var okej men inte en smakorgasm som de två första. Jag har även kommit fram till att min favorit av de jag smakat är Chocolate Brownie Fudge, helt underbar! Kan inte bli bättre för en chokladälskar som jag. Och jag som ska vara hälsosam dansare... yeah rrright...


 

mums!        mums!       mums!





Dagens:
Dryck: kaffe
Kläder: mjukis
Humör: uppåt
Positiva: LOV & mitt historia arbete är klart
Negativa: att min hy fortfarande e knas
Mat: mackor med hummus och avokado
Låt: kingston town - Alborosie
Danslektion/er: commercial hiphop 16.45-18.15


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0