Balettakademien & bröllop

Mirandah ringde mig igårkväll och berättade att hon funnit en trevlig nyhet på balettakademiens hemsida. Så jag gick in där idag också för att kolla det jag med, och det var som Mirandah sa: balettakademien startar en street/hiphop inriktad linje på den förberedande danslinjen! Plus att jag såg att de har intensivkurser i balett, jazz och modern dans! Det är tre pass per kväll i två veckor. Vilket tydligen ska vara jätte bra att gå innan man söker, jag måste dock låna pengar av mina föräldrar till det i sådana fall tyvärr... :/ men men jag hoppas att det kommer gå, för jag vill verkligen verkligen verkligen komma in på en dansutbildning till i höst! Nu får jag inte lata mig på lovet, måste både träna och plugga! Dags att skaffa sig ordentlig självdiciplin!


image59

Sitter nu i alla fall och kollar på Girls of the Playboymansion , och idag är tjejorna på Jamaica där Hollys syster ska gifta sig. Och jag började tänka på vart jag skulle vilja gifta mig om jag någon gång gör det, och jag tror faktiskt inte att jag vill gifta mig i kyrkan eftersom jag inte är särskilt kristen av mig. Det känns fel på något sätt då, även om det är väldigt vackert. Samtidigt är det väldigt dyrt för alla gäster att åka utomlands, men för det första så gifter man sig bara en gång (förhoppningsvis haha) och för det andra så behöver man faktiskt inte ha ett stort bröllop, det räcker med familjen och de närmsta vännerna tycker jag. Hela tjocka släkten som man ändå aldrig träffar, vad ska de egentligen dit och göra? Eller det är väl trevligt det med... men fortfarande... jag vill också gifta mig på Jamaica haha!

image60


Dagens:
Dryck: söderte
Kläder: pyjamas haha
Humör: uppåt
Positiva: upptäckten på balettakademien
Negativa: pengabrist
Mat: frukost och snart en melonbit
Låt: exodus - bob marley
Danslektion/er: inga alls :'(


din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0