Alltid denna ständiga förvirring...

Jag är så otroligt trött på mig själv... jag blir så arg. Varför måste jag vara så slarvig? Jag försöker verkligen att inte vara det men endå så har jag lyckats med denna vecka att både tappa mina nycklar, tappa mitt bankomatkort, glömma bort ett prov och glömma mitt bibliotekskort hemma är jag skulle biblioteket... nycklarna fick jag dock tillbaka men kortet har jag spärrat .... gaaah... jag orkar inte vara mig själv ibland!!
Dessutom som toppen på allt glömde jag att ställa mig i kö till baletten, så ingen balett för mig igår!

Hiphopen däremot gick jag förstås på eftersom jag är anmäld till den, och det gick skitbra! Även om läraren fortfarande är rätt läskig så är han rätt rolig ibland, har rätt blandade känslor för honom haha...
Vårshowen i år kommer bli riktigt bra tror jag... och i början så är det bara fyra par som dansar och sedan kommer alla andra in, och jag är med i ett av dom paren!  Yay! Känns väldigt bra för början är riktigt snygg.
Ska träna hemma idag och inte gå på jazzen... måste sätta den där koreografin annars är jag stekt!

Svett deluxe efter dansen, och ett suddigt ansikte
 (min mobilkamera sucks ass...)
mjau

Dagens:
Dryck: kaffe <3
Kläder: baggy
Humör: ganska glad
Positiva: hiphopen <3
Negativa: kissnödig som FAN
Mat: god lunch i skolan!
Låt: message - elephant man

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0