3 timmar House

japp igår dansade jag house i tre timmar i streck... skojar inte om jag säger att jag var halvdöd efter det.
Dock så var det första gången den här terminen som jag tog f/m klassen innan den avanc.
Mycket bra drag ska jag säga er! För på den första klassen kör vi massa koreografi, och sen på andra klassen så kör vi samma fast går snabbare fram, och då får jag tid att utveckla koreografierna och köra min egen house stil (eftersom house är väldigt individuellt) eftersom jag då på andra klassen redan kan koreografin. Dessutom lägger Sabina (läraren på båda klasserna) in mycket individuell träning på den avancerade och det behöver jag. Är förstås väldigt slutkörd i slutet som sagt men det är så sjukt kul! Och det gick väldigt bra igår.

Råkade spruta ner en kvinna med mandarinsaft igår...
Jag satt och käkade en mandarin på tunnelbanan, jag åt den som ett äpple istället för i klyftor, och så ser jag i ögonvrån hur kvinnan torkar sig i ansiktet, ser då även att det går en stabil stråle med mandarinsaft från min mandarin på hennes ansikte och kläder... Då skämdes jag och hon såg väldigt olustig ut... Men jag sa förlåt i alla fall..

Jag hatar morgonar förövrigt! Tidiga jävla morgonar! Jag är alltid så grymt förvirrad, jag vet knappt vad jag heter på morgonen... jag går runt och gör ingenting som jag borde.. flummar mest runt i min egen värld. Det kan se ut ungefär så här: Går upp fast jag knappt är vaken, går in i badrummet och står där en stund utan att fatta vad jag egentligen ska göra, när jag väl kommit på det går jag ut och tar på mig underkläder, börjar bre en macka men får för mig att jag ska göra något annat så jag lämnar den och ställer min framför spegeln.. står där en stund och undrar sen vad fan jag håller på med, går tillbaka och fortsätter och ja... ungefär så ser det ut för mig på morgonen... total förvirring..

Dagens:
Dryck: o'boy
Kläder: baggy
Humör: förvirrad?
Positiva: att det gick bra igår på housen
Negativa: denna förvirring och trötthet
Mat: ostmackor
Låt: extacy - BTNH

din åsikt, mjau!

Skriv något kul/tråkigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0